joi, 16 aprilie 2009

Azi, vinerea mare reloaded


Vinerea trecuta a fost vinerea mare la maghiari si spanioli, azi in sfarsit e si la natia asta de intelectuali, poeti , savanti ,pictori , sculptori si alti oameni plini de evlavie.
Ma trezesc din cauza galagiei provocate de ,Dumnezeu sa ma ierte ,tanti aia de la biserica ce face playback in fiecare zi de ma rupe.Poate ca uneori nu inteleg rostul tuturor slujbelor si faptu ca din 31 de zile calendaristice 27-s pictate cu rosu si 4 is duminici.Dar asta e deja altceva. Dupa ce ca toata saptamana s-au tinut slujbe la greu si au fost difuzate in tot cartierul multumita lui Domnu Parinte care o pus boxe si nu am comentat absolut nimic despre chestia asta, cum mi-i obiceiu cand ii aud , ma trezesc si-n aceasta minunata zi de aprilie si respectandu-mi propria traditie(scuzati`mi pleonasmul) dau drumul la boxe sa-mi mai linistesc si eu urechile.Si iaca asa mi se strica dimineata cand intra mama in camera si ma cearta ca pana si de vinerea mare eu ascult muzica.Zic: mami draga nu vad care ti`i problema ca vinerea ta mare o trecut deja. La auzul vorbelor mele i s-o aprins beculetu si atunci a urmat intrebarea care m-a scos din sarite : "ai fost la spovedit?" , urmata de " de cand n-ai mai fost la spovedit" si intarita de afirmatia prietenei mele :JIMBOREAN ANDA: o sa mori in iaaaad.
Dragele mele inainte sa ma secati de dimineata cu astfel de lucruri ar trebui sa va intrebati daca eu ma caiesc cu adevarat,precum s-au cait Adam si Eva cand au fost aruncati in locuri diferite pe pamant si tin sa va spun ca doar dupa aprox 3000 de ani de cainta i-a iertat Dumnezeu si le-a permis sa se reintalneasca si daca merit cu adevarat sa mi se ierte pacatele.
Anda , sunt sigura ca o sa mor pe pamant , asta daca am sa mor , iarba rea nu piere niciodata .



Paste fericit, ca eu raman la carne.. !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu