marți, 14 aprilie 2009

Halau or Hello



Ciudat.. In loc sa imi fac tema la matematica, ca un om civil si nu civilizat si elev ,dar nicidecum scolar , eu ma blogerresc.. Oricum , decat sa imi mazgalesc hartiile a4 care-s pe duca deja de la atatea formule trigonometrice , mai bine sIcriu aici ce ma framanta . Traiesc intr-un haos atat de mare si m-a cuprins o macrolene , nu sunt in stare nici sa ma ridic sa ma mut la biroul pentru studii intense asa ca nu vad de ce m-as opri din scris . Oricum , prima postare trebuie sa aiba materie.Dar vaii.. ma cheama Anda (apropo Anda momentan este singura mea prietena adevarata, care mai degraba pare o foca , lav iu anda :D) sa-i tin de urat cat timp bate covoarele.. Fata urata tin de urat .. heh ce sa faci.. cand vine vorba de persoanele dragi iti poti invinge si lenea, sau nu? Bine hai ca fug pana jos , evadez dintre acesti patru pereti care pe zi ce trece si soarele straluceste tot mai tare mi se par tot mai ursuzi si constrangatori . ueks








Aa si apropo de evadare..


Saracu` Pasaris a fost inchis intr-o celula cu un lepros.. dupa o ora ii cade leprosului o ureche. Se uita la ea, o ridica si o arunca in afara celulei. Nu dupa mult timp ii cade leprosului mana stanga.. O ridica, se uita la ea.. Si o arunca inafara gratiilor.Pasaris era din ce in ce mai speriat si se tolanea in coltul opus al celulei.. Dupa few minutes ii cade leprosului nasul.. la fel.. il ia se uita dubios la el.. si-l arunca din celula.. Pasaris speriat fuge la gratii si striga :


-Domnu gardian , domnu gardian , haideti ca asta vrea sa evadeze ! ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu